Jump to content

Games you got recently

Recommended Posts

Well, kind of delayed as I haven't visited the forums for a bit, buuuut..

Got L.A Noire and DOTA from my buddy

Torchlight II and Fallout: New Vegas (Ultimate Edition) from another friend.

 

^-- having a birthday is not related to those in any way

nope, not at all

YT Account [TF2 replays]: http://www.youtube.com/user/Hydracen?feature=mhee

Steam: http://steamcommunity.com/id/Hydracen/

"Sense? What fun is there in making sense?"

Share this post


Link to post

I've decided to post my most recent acquisitions...

 

Borderlands 2 + Captain Scarlet & Her Pirate's Booty

Doom 3 BFG (the original Doom 3 was better quality IMO)

Sleeping Dogs (AKA Grand Theft Auto: Hong Kong)

Dishonored

Warhammer 40k: Dawn of War 2 Chaos Rising + Retribution

Humble Indie Bundle 5 + Bonuses

Humble Indie Bundle 6 + Bonuses

Humble Bundle for Android 4

bi ti ʤi ˈbulzaɪ

Share this post


Link to post

I've been thinking about getting Borderlands 2 myself, but I guess I'll finish the first game beforehand.

When fortune is blind, be a guide-dog.

Share this post


Link to post

Yes, do Borderlands 1 first. Besides, you get bonus character customizations in Borderlands 2 if you have Borderlands 1.

bi ti ʤi ˈbulzaɪ

Share this post


Link to post
Due to me being as broke as a whores mattress, the only games I've gotten recently are Halo 4 and Borderlands 2.

Guess that would be my mattress then. ;)

 

Dunno about Halo 4 (not a big Halo fan) but Borderlands 2 you can't go wrong with imo.

 

Anyway, got Rayman 2 in the mail today for my Dreamcast and some Dreamcast rumble paks and VMU batteries.

Check out my reviews at https://alyxxgameroom.blogspot.com
Game developments at http://nukedprotons.blogspot.com
I also write content at http://www.vgr.com

Share this post


Link to post

Torrented Black Ops 2, just to see how it compares... It's not that bad. (apart from the issues with it not working after the first day, and the fact that it's overpriced, and ...)

bi ti ʤi ˈbulzaɪ

Share this post


Link to post
Torrented Black Ops 2, just to see how it compares... It's not that bad. (apart from the issues with it not working after the first day, and the fact that it's overpriced, and ...)

Cod 4 expansion packs are really expensive.....

"Life sucks sober!"

Share this post


Link to post
Torrented Black Ops 2, just to see how it compares... It's not that bad. (apart from the issues with it not working after the first day, and the fact that it's overpriced, and ...)

Cod 4 expansion packs are really expensive.....

Mhm, I can see you've played Black Ops II so you totally know what you're talking about...

Check out my reviews at https://alyxxgameroom.blogspot.com
Game developments at http://nukedprotons.blogspot.com
I also write content at http://www.vgr.com

Share this post


Link to post
Torrented Black Ops 2, just to see how it compares... It's not that bad. (apart from the issues with it not working after the first day, and the fact that it's overpriced, and ...)

Cod 4 expansion packs are really expensive.....

Mhm, I can see you've played Black Ops II so you totally know what you're talking about...

Have you played cod 4 ?

The last cods have been almost identical to cod 4. But its only a joke. I havent played Black ops 2 yet, I will download it and play the campaign for the story later.

"Life sucks sober!"

Share this post


Link to post

I've played MW1, MW3, BO1 (a bit of the campaign) and BO2. I agree that the MW series haven't seen much of an upgrade but this game... Black Ops II is actually worth buying in my opinion. The story is the first one that's actually made me interested in the characters. The multiplayer does a few new things that actually makes it more balanced. And the zombie mode is pretty fun too. Heck, I even think the graphics look much better.

 

So yeah. When people say that about Black Ops II... it kinda pisses me off because it seems so naive and ignorant...

 

I kinda agree with it but for the most part I don't. Call of Duty has a style that goes through all the games and if you don't like that, sure, don't buy them. I think Black Ops II was worth the money and I bought it twice for my friend so we could play together. That's how much I loved it.

Check out my reviews at https://alyxxgameroom.blogspot.com
Game developments at http://nukedprotons.blogspot.com
I also write content at http://www.vgr.com

Share this post


Link to post
I've played MW1, MW3, BO1 (a bit of the campaign) and BO2. I agree that the MW series haven't seen much of an upgrade but this game... Black Ops II is actually worth buying in my opinion. The story is the first one that's actually made me interested in the characters. The multiplayer does a few new things that actually makes it more balanced. And the zombie mode is pretty fun too. Heck, I even think the graphics look much better.

 

So yeah. When people say that about Black Ops II... it kinda pisses me off because it seems so naive and ignorant...

 

I kinda agree with it but for the most part I don't. Call of Duty has a style that goes through all the games and if you don't like that, sure, don't buy them. I think Black Ops II was worth the money and I bought it twice for my friend so we could play together. That's how much I loved it.

If you like the style the games have, then by all means buy and enjoy them. I dont judge people that play the cod games since I enjoyed WaW and I thought Black ops 1 was good. I am not gonna buy this because it looks too much like mw3 to me, and that game was outright horrible IMO.

(Too bad they got rid of the cash system for the unlocks)

 

And yeah, maybe the whole bashing on COD thing is getting old. I guess there is no point in doing it anymore.(Battlefield on the other hand is in for a shitstorm.....)

"Life sucks sober!"

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in the community.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

This website uses cookies, as do most websites since the 90s. By using this site, you consent to cookies. We have to say this or we get in trouble. Learn more.